But had me believing it was always something that I'd done But I don't wanna live that way,

Varför är de tabu med att prata om sex? ( framför allt för tjejer)

Varför är de så? De ska vara så jävla hychs hychs över hela grejen? Visst diggar jag inte om man över snackar det. Men samtidigt så delar jag gärna med mig av detaljer för mina tjejer. Jag har inga problm med de, de är väl bra att dela med sig av erfarenheter tips och råd?
Kanske är de bara jag som tycker de men allt känns så ner tystat..  
Sex är trotts allt en av de naturligaste sakerna på jorden. Det är någonting fint som skall delas mellan två personer. Sen vilka grunder de är på är väl skit samma? 
Men när det kommer till att tjejer snackar om sex så kan det nästan bli chocking.. varför? Vi kan bli slampiga pga att vi bara snackar om saken men varför? 
De festa killar är ju enbart en massa manshoror. De ligger runt hej vilt och bryr sig inte mer än de få juck de kan åstakomma. Jag säger inte att de är fel med de så länga båda är där med samma avsikter. 
Men jag tycker det är fel att en tjej kan inte leva på samma grunder som en kille. Varför? Kan ju knappast alltid vart så, eller? 
Är de våran generation mer känsliga för att tejer lever ut sina behov. Vi är ju den samma, vi har alla samma behov och alla vill ju ha närheten. Ibland vill man bara ha de för en natt ibland för mer ochd e är ju från båda hållen. Vi är i behov av olika i olika tider genom livet, båda könen. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0