du är mitt Mont Everest. Jag lyckades bestiga dig, jag överlevde, jag stannade på toppen och satte dit min flagga. Nu kommer bara den krokiga vägen ner och jag ska överleva,

Oscar var nyss här. Vi brukar ha någon/ några kvällar i veckan där vi kollar olika serier, vi började lite lätt med Sex and the City men över gick till lite mer brutalitet. Blod, snygga männsikor och sex... kan ju inte annat än prata om Spartacus. ( För er som inte sett den serien rekomenderar starkt, de är en grym serie med många tvistar och mycket action i och lagom mycket kärlek. Massa ruggit sexiga kroppar manliga som kvinliga )
Har snart kollt klart på sesong 1.




När vi besämde oss för att ge upp pratade vi en del om framtiden och kom på en mycket bra lösning till ett kanske uppkommade problem...

Om vi båda är singlar, ingen dejtar eller liknande när vi är 40år, då jävlar slår vi till. Då gifter vi oss och skaffar oss en skit unge och " lever lyckliga i restan av alla dagar. " Vi sa de om vi skaffar oss en unga med min spontanitet och temprament och Oscars talgåva och huvud. Jävlar vilken unge de skulle bli. En ruggigt bra än. Vi är redan enade om att om de skulle bli en flick skulle hon icke lämna huset förens 18år. Inga pojkar på rummet, inga sena ute kvällar, ingen missad skola, inga fel umgängen eller likande ni vet... 
Vi vill ju inte ha "en till" Filippa liksom. Haha! 
Men kom ju också på en till sak.... 

Om vi ska gifta oss, skaffa bar och hus och allt vad de heter.. då måste vi ju ha sex. Vi båda gjorde en mindre grimash. Man tycker ju att efter 36års vänskap, ( de det då kommer vara ) då borde man vara redo haha! 

Troligen skulle de ändå vara ett fungerande äktenskap, båda gillar samma serier, gillar varandras sällskap, båda vill ha hus, att resa osv .... Troligen skulle de funka. 

HAHAHHAHA!!

Fan va samhället fuckar ens huvud. 

Men om han är gift vid den tiden så får väl jag helt enkelt bli the crazy catlady. Det kan väl världen behöva en till av? 

Passar? HAHA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0