en käftsmäll av de förflutna,

Somnade fett tidigt igår. Jag var så fruktansvärt trött. Så trött att under den tiden Rebecca var här så höll jag på och somna och jag vart tvungen att be henne gå. Haha!
Men trotts att jag somna tidig och hårt så sov jag dåligt. Vaknade mitt i natten med tanken att jag var helt säker på att jag försovit mig. Flyger upp ur sängen och kollar klockan 02,13. 
Halft förrvirad ner i sängen igen. Kan väl vara så att jag vaknade då för jag är van att ine få så mycket sömn om nätterna. Men vaknade även imorse, tidigt brutalt trött men... I de läget var de ingen ide att lägga sig igen. 

Ska strax röra mig från sängen, klä på mig och sen mot tåget för en ny jobb dag. Känner mig brutalt sliten och lite halv sjuk så att vart hemma hade jag så jävla gärna vart. Men Snart ledig allafall... Söndag

Kommentarer
Postat av: Björn

Vad jobbigt att inte kunna sova. Jag brukar ha samma problem. Det brukar vara på natten mot en Måndag. Kram och ha en trevlig helg.

2012-02-10 @ 09:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0