,

De är fan sjukt sen nyår har jag knappt festat, skulle vilja påstå till och med att de jag gjort efter nyår inte är mycket till fest de heller. Att man skulle hållt sig nykter vore att ljuga, självklart har de blivit en och annan öl men inte party. 
Satt mig i bara och tagit en öl eller två med någon vän, käkade middag med något glas vitt till osv. Har bara vart en kväll planerad för fest och de var Stockholm men de vart ju inte på det viset. Slutade med tre brudar i en soffa med tre påsar chips. Trotts att gå från 100 till 0 när de kommer till kalasandet så känner jag ändå ingen saknad efter de sjukt nog. 
Har vart lite små sugen kanske någon lördag men i slutändan lockade hemma livet mer än ute livet. Pallade liksom inte. 
Förut fick jag ju nästan panik av att vara hemma en fre- och lördag kväll. Inte nu... Men de vara ju inte för evigt de. Förr eller senare så är de dags att dra igång Kå Be Kå brudarna och släppa loss igen. Släppa ut håret och släppa loss på dansgolv och bord. Men som de ser ut nu blir de nog inge vilt partande förens min födelsedag. 

Vilket jag se grymt mycket fram emot! Ska bli kul, sammla ihop mina nära och kära och släppa loss och bli fullis gullis.




Förra året, min första 20årsdag:
Fullisgullis! 


Kommentarer
Postat av: Björn

.Det är alltid bra att släppa låss och ränsa hjärnan.

2012-02-10 @ 08:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0