.

Satt för någon dag sen och bara raderade folk på min FB. Inte för att jag kände att jag behövde rensa, utan för att de ploppade upp folk som jag inte pratar med, inte hälsar på eller knappt känner. ( personer som iriterar mig med sina statusar ) Menar liksom varför ska jag ha dem? 

Men sen finns de ju dem man pratat med, hängt med och faktistv art vän med men som man nu inte alls har samma relation med. Vad gör man med dem? Tar jag bort personen ifrån gör jag ju de ganska så klart i att " jag vill inte ens se dig " Men sammtidigt kanska man inte vill att den ska kunna klicka in min min sida U know? 
Ser ni vilket I-landsproblem jag har kommit på? 

Jag brukar vara ganska hård på FB. Förut var jag mes men nu. Nu, de är som om mens-Fifi löper amok på facebook varje dag. Jag tar bort personer helvilt och utan att känna ** Panik jag har inga FB vänner eller ** Skuldkänslor, han/hon kanske blev ledse. 
Jag har även hittat mig funktionen blockering. Vilket jag är mycket nöjd med. Jag menar om vi inte är vänner varför ska du ens söka efter mig? 
Må kalla mig omogen men.. Hihi! 

Vad tycker ni? 



Kommentarer
Postat av: Björn

Bra att du är modig och står för vad du tycker. gillar din stil.

2012-02-13 @ 08:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0