,



Jag blir så jävla förbannad!!!







Seriöst, ska man som kvinna behöva utstå taffsandet?
De ska tas tamma fan jämt, vart man än är.

"skulle flytta på henne" IN MY AS, bullshit. Om han ville flytta på henne skulle han int rört vid rumpan. Om jag ska gå förbi någon så är de kanske vid axeln eller så säger man ursäkta! 




Oftas så flockas skithögarna i grupp på krogarna. Men sen finns de ju de där sämbollar som här åvan som bara inte kan hålla fingrarna i styr oavsett vart han är eller vilket tillstånd han är i. 
Minns så väl för inte allt för länge sedan hur en gubbe, 50+are tallade mig på rumpan. När jag vända mig om och frågade va fan han höll på med så skrattade han och de andra gubbarna han var med!! Jag blir så jävla förbannad så de är helt sjukt. 
Tänk om vi tjejer skulle löpa amok precis som vissa karlar. Fattar ni om vi skulle grabba tag om kuken på killarna, känna efter kanske ge ett leende och sen skratta! Hur skulle de se ut? Var fan är respekten? 
Blir bara så förbannad över att man inte kan få ha sin egna kropp ifred oavsett om jag går i bikini eller dunjacka så ska de inte vara där och tallas utan tillstånd! Så är de bara och jag förstår inte hur den regeln kan vara så svår att respektera och följa. De är kräknkade och hånande att bli taffsad på och jag tror att de flesta kan förstå de och hålla med om det.
Jag tycker de var riktigt bra av kvinnan att anmäla, ruggigt bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0