,

Super mys hos Jocke idag.
Är hos Jocke just nu, de var ju ett tag sen så de var liksom dag igen. Vi har snakat skit, klott tve, käkat glass och haft en allmänt bra kväll. Ser dock inte framemot att traska hem nu. De är gasnka kallt ute nu mot kvällen, förhoppningsvis så är de någon som är vaken som jag kan prata med när jag går hem. Tycker det är jobbigt och obehagligt att gå själv. De är ju en ganska mörk väg.
Men jag lär inte röra på mig förens om en timma typ. Imorgon är de jobb som gäller och imorgon har jag förhoppningsvis fått svar angående boeende.
Träffat en som jag skall hyra rum av så hoppas på det. Veckan för övrigt kommer vaa massa jobb och en massa skoj. Matilda kommer förbi tunis imorgon kaffe med henne. Sen blir det mycket stockholm. LOVE IT!

Annars  längtar jag bara till helgen, yber taggad att träffa brudarna för lite KÅ BE KÅ. Ska bli yber kul!!

Ska bli riktigt kalasfull, Filippa Full!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0