,

Att fylla år är någonting jag alltid gillat. När man var yngre var de mycket om presenterna men nu på senare år handlar det mer om familjetiden som man får.
Varje år på min födelsedag så bestämmer jag vad vi ska äta, vi käkar tillsammans pratar och har det myckigt. Till efterrätten kollar vi familje bilder på projektorn. ALLTID lika mysigt. I år har dock de blivit en mindre tallrik att duka... fast ändå inte har ersatt den tallricken med Rebeccas tallrick om ni fattar hur jag menar. Hon har lovat att komma på middag med familjen. Ska bli super duper mys vill jag lova. Men ändå. Att komma till insigt att man blir äldre är aldrig kul och nu har jag paserat de "roliga " åldrarna. Utför är vad de går... har ni åldersnoja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0