I´ll be fine,

Brutalt spårtig måste jag säga. 

Nu äre bara påt igen! 

Tränade som sagt igår. De gick bra och jag har välkommnat stelheten och lite träningsvärk idag. Gillar att träna, älskar löpbandet ( tillskillnad från de flesta jag känner) Känner på något vis att man får ut så jävla mycket av de man har inom sig. Men jag kan ändå inte låta bli att bli lite obekväm. Känns som om folk stirrar på mig, min kropp, hur jag tränar, hur jags er ut när jag tränar eller va fan vet jag? Känns bara som de liksom. 
Känner mig som ett fån för de mesta på gymmet faktist. Alltid gjort. Hatar att träna om de är mycket folk. Jag vill bara ha mitt space och inga blickar. Jag är inte den typen som är osäker men på gymemt.. Välkommen blyga, försiktiga och tillbakadragan Filippa. De känns bara så långt ifrån min miljö som jag är van vid eller upp växt med... Jaja, tror inte jag är den ända som är där som känner så men blir lätt så. Helst är jag hemma och tränar i lugn och ro men de blir lättare att man skjuter på det eller bara lägger av. 

Men ska verkligen ligga i denna vecka och kommer köra stenhårt på träningen nu tills sommaren kommer. Ikväll skall det allafall tränas igen och jag är brutalt sugen på nå kampsort/kickboxning/boxning/ självförsvar. Vet ni nå bra i Eskilstuna? 
Jag har funderat på de nu under några veckor och satt igår och klickade runt lite på olika sidor på nätet men man vet ju aldrig om de är nå bra förens man är där liksom... Jag är allafall super sugen på att prova på. Tror de kan hjälpa mig med att få ut en del ilska som byggts upp innom mig, så vet ni nå lägg någon komentar under här..... 


image description

Kommentarer
Postat av: Bäckman

vill du träna och ingen kollar på dig så är det Powergym som gäller, du har sporthallen som alternativ för boxningen och sånt!

2012-02-20 @ 21:04:28
Postat av: F

Tack för tipset :) Uppskattar :P

2012-02-20 @ 21:56:11
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0