jag har ett förhållande med min mjukisdress,

LÄngtar hem. De är såååå kallt på jobbet så de känns som om jag ska frysa ihjäl och att de kommer inte hitta mig förens imorgon när de skall öppna butiken brevid. Då sitter jag stel som en pinne förstörd. 
Längtar till soffan och min mjukisdress. Den har totalt tagit över mitt liv. De är de första jag gör när jag kommer hem. Byter om till den. Skulle inte kuna föreställa mig ett liv utan den. Den är så mysig!!. 

Men dock ser måste jag ändå säga att så mycket ser jag inte fram emot att komma hem. Om ni såg mintvätt korg skulle ni förstå. Men jag har bara INGEN energi när jag kommer hem. Åker hemmifrån 8-9 och kommer hem antingen 20,00 eller 22,00. Men är inte så jävla pepp på att ställa sig och tvätta då. När man kommer hem då vill man bara slänga sig i soffan i mjukisen (♥) och kanska ta på sig en värmefilt. MEn idag måste jag göra minst tv maskiner när jag kommer hem, hälst fyra men måste vara lite realist också. 




Min kära vän Simon fyller ju snart år... VAD ger man till en sån som han liksom?  Tycker verkligen om att köpa presenter till folk, de är så kul när de öppnar de och blir super glad ( om de blir de såklart ) Men om man inte vet vad som skall inhandlas så är de lite svårare och lite jobbigare med sånt skit. 
Vet ni vad han sa till mig när jag frågade vad han ville ha i födelsedags present..

- Aa men köp någonting tråkigt. Du vet sånt skit som man inte vill lägga pengar på men behöver...

Kul, KUL kille!!! 

I julas. 

Simon: Jag har köpt julklapp till dig! :D 

Filippa: Jaha, varför det?.... aa jag får se, kasnke köper någonting till dig efter jul...

HAHAHAHHAHA!!  Nä men jag är en bra männsika haha, han fick julklapp av mig så oroa er icke. 
Var bara de att vi hade inte, eller jag hade inte planer på att köpa till någon utanför familjen. De var allafall bestämt så med vännerna. Så kommer han där och säger att han köpt nå allafall... Ni haja.
Men nu är de inte jul utan han fyller så då blir man ju illa tvungen ;) Men vad?'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0