mmm,

Idag har de vart lugn på förmiddagen och kommer nog hinna med 16-tåget idag. Mycket bra! 

Ikväll blir de chillagunilla, något glas med Rebecca för att fira vänskapen! Jag hade gärna käkat middag men de är ingen som vill de verkar de som... frågan är bara om de är dumt att göra de själv en dag som denna? Förmodligen ine.. om jag hinner och har tid gör jag nog de men vi får se. 

Just nu sitter jag och dricker kaffe och ska strax åter gå till jobb. Jag hoppas alla ni får en underbar alla hjärtans dag!! 


Kommentarer
Postat av: Anette

Hej! Har hittat din blogg och ser att allt är bra med dig!! Jobb i Stockholm?? vad jobbar du med? Va glad jag blir F!!!

Önskar dig stort lycka till med arbete, lägenhet och allt annat.

Må så gott :)

Kram Anette

2012-02-15 @ 09:23:59
Postat av: F

Kul att du hitta hit bara följa vidare :)

Har en del jobb där uppe bla annat assistent jobb och försäljare jobb.



Tack så mycket får ses på kaffe snart tycker jag. :)

Stor kram :)

2012-02-16 @ 04:35:20
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: Anette

Japp F nu kommer jag lusläsa din blogg Hahahahaha!!! Absolut, en kaffe tar vi nån gång :) Kram!!

2012-02-17 @ 12:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0