NÄR MAN ÄR UNG VET MAN INTE VEM MAN ÄR FÖRÄN MAN FÅR DET REFLEKTERAT TILLBAKA: I DEN MANNENS BLICK VAR JAG SORGLÖS. SJÄLVKLART HADE JAG GÄRNA VARIT MER SPÄNNANDE. MEN DET VAR JAG INTE. DET ÄR MAN INTE NÄR MAN ÄR ARTON ÅR. BARA NÅGON TJEJ,

Fyfan, va mys vi hade det igår. Verkligen chilla gunilla. Vi var hemma hela kvällen och bara chillade. Käkade mat, flummade mer än vanligt. 
Vi hade bland annat charader för oss, eller jag. jag härmade massa personer och sen skrattade vi åt det. haha, sådan där humor man får när man jobbat mycket, sovit dåligt och inte setts på länge. Roligaste videon vi gjorde igår haha! 
Vi satt också mycket vid datorena och bara degade, zappade mellan melodifestivalen och gladiatorerna. Käkade FÖR mycket möl. Men de är väl okej antar jag när man har sådana kvällar. 


Ser de inte bra mysigt ut?

Kollade på en film igår, kan säga at de är den sämsta film jag sett i HELA mitt liv. RUGGIGT Dålig!!
Semsta någonsin. Kolla icke! Slöseri på tid. Man satt genom hela filmen och väntade på att den skulle börja. 

Se upp för The.Last.Resort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0