bitch please,

Fan betalade räkningarna idag, de gjortde ont! Plus hittade en ränkning som jag missat. INTE KUL, nu när man bytt jobb och deltids pendlar så är de knapert i kistan. Men de är inget som jag inte kan leva på, men får skippa att shoppa skor var och varannan vecka tror jag. 

Igår var de fredag och de var 4 fredagen jag satt själv hemma. Klagar inte de gör jag inte men lite segt var de allt. Men eftersom jag jobbade idag så hade jag inte så mycket val. 

Dagen har vart god mot mig och jag fick till och med sluta lite tidigare, SKÖNT. Så nu är jag på G till Eskilstuna och ska träffa familj och vänner. Ser ut att bli filmkväll ikväll med massa folk och mys. 
Yttligare en nykter och utgångsfri helg. Bra Filippa! 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0