i´m over it,

Kollar efter en lägenhet i stockholm just nu alternativt hyra rum men de är inte de lättaste. 
Hur ska man kunna utskillja idioterna från de seriösa? 
Sånna som den här är ju ganska lätta 

" ...jag är en kille, 38 år jobbar ofta sällan hemma. En fördel Är om du kan hjälpa med städning , tvätt.."

Bra nivå. Haha. 
Men jag har hittat mig den perfekta lägenheten nu som jag VERKLIGEN vill ha men de är lite problem i vägen bara. Som vanligt.. 
men men man sånt får man leva med men vill ha den här lägenheten SÅÅÅÅÅ gärna. Vart verkligen förälskad i den, snyft! 




Idag någonting hände, satt och deppade i sängen sen ser jag de underbara namnet Oscar Östiv på mobilskärmen. Vart så jäääävla glad!! 
Saknar han så mycket att de nästan gör ont. Min älskade vän, min bror! Hädan efter får han inte lämna mig mer än en vecka. Men uppsakattar folk så JÄVLA mycket mer när man inte har dem nära. När han kommer hem så ska jag KRAMA sönder han!! 





Kommentarer
Postat av: Björn

Vad härligt med egen lägenhet. Det har jag haft i 11 år. Man kommer och går som man vill.

2012-02-13 @ 08:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0