,

Igår. Ja vad ska man säga de var en bra dag. Sov i kapp väl behövd sömn, 14 fucking timmar fick jag ihop och då ringde Simon och väckte mig jag hade lätt kunnat sovit 2-3 timmar till. 

Vacknade och träffade ÄNTLIGEN min saknade vän och bror! Oscar efter två veckor nere i Thailand är han äntligen hmma. Vi tog en promenad ner till statiol och köpte kaffe. Han betättade allt om semestern och jag berättade om allt som har hänt här hemma medans han vart bort. 
Jag skulle aldrig i hela mitt liv klara mig utan han. Han är som den där ettriga broderna somman retas med som man alltid vill ha nära. Min och hans relation är svår förklarad! 



Senare på kvällen sen ringde Hanna till mig och frågade om jag var sugen på lite drinkar och eftersom jag inte vart ledig en lördag på säker 1,5månad så svarade jag HELL YHE!! 

Slängde på mig klackarna och åkte tll henne. Väl där så var Viktor hemma och lite grabbar så vi körde lite spel och drack lite. Men allt förekom under lugna förhållanden. Som ni säkert märkt så har jag hamnat på mormor nivå. Dricker typ aldrig nu så ... 

Efter vi tröttnat på grabbarna så gick vi ner på krogen. I de läget undrade jag om de ens bor folk i Eskilstuna det var bokstavligen dött!! 
Träffade ytterst få personer ute, nästan inga man käner och väldigt lite randoms också. Men de störde inte oss. V drack våra drinkar och körde vidare på vårt. Det var allafall mycket mys.




Efter utgången så köpte jag mig en kabab tallrik och gck hem till Simon. Käkade kebbaben kollade serie och sen gick vi och la oss. Sov som en stock!! 
Sen imorse så var han de gentleman han är och gjorde frukost på sängen till mig. MCYKET LYX!! 

Nu ska jag dusch strax fara till Tunis och ikväll ska jag ROCKA nyköping tillsammans med Matilda. Kommer bli sjut nice. Framför allt sjukt nie att lämna hålan Eskilstuna ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0