my head can forget but my heart will every time remind,

Jag verkligen ÄLSKAR min egna blogg... kan man säga så? 
men jag gör det. Jag äslakr att gå tillbaka och läsa vad jag skrev och kände för dagar, veckor månader och år sedan. Och när jag gör det ser jag själv hur mycket jag utväcklats. Jag ser hur mycket jag vuxit och jag kommer alltid ihåg känslan och minnet från de inlägg jag läser. 
Må de låta ego men de är ju så, jag tyckre om att läsa vad jag själv skrivit. Jag är ofta stolt över nästa alla mina inlägg men jga har ju mina pärlor som jag älskar. Antingen för att jag verkliegen fick någonting utav att skriva de, lätta hjärtat, ränsade huvudet, visade någonting eller fick föra fram min åsikt. Kan tänka mig att de inte är så många eller jag tror ingen av er gör det i den här bloggen men om ni hade en egen så kasnke ni förstår. Min blogg är jag otroligt stolt över trotts allt vad folk säger och skriver om den. Den betyder så otroligt mycket, jag älskar att skriva och jag bearbetar saker mycket bättre om jag får skriva lite.
När jag läser vissa inlägg och ser vissa bilder kan jag känna ett sår i mitt hjärtat när jag ser de personer som gått förlorade genom åren, kanske jag ibland borde sänka garden och min stolthet... men om jag gjort det hade de lett mig till alla de underbara jag har nu?
Men samtidigt känner jag mig stark som person och känner mig framför allt mycket mognare nu än vad jag gjorde för ett år sen eller ett halv år sen eller bara några månader tillbaka. Tänk att man kan mogna så fort ändå.


Det finns en massa inlägg som aldrig fått sett dagen ljus, som ni tyvärr aldrig fått läst. Men de är bara de att jag har låtit mina känslor ta över tangentbordet och de har gått vilt till. Jag vill vara mer öppen och ärlig här igentligen och verkligen öppna mitt inre men de är många gånger jag fegar ut, mitt inre kan vara ganska brutalt ibland och jag litar inte på att omvärlden kan hantera det bara... 

Usch jordens tråkigaste inlägg kanske? men de jag ville ha sagt med de är bara att jag äslkar min blogg och att jag är så pass ego att jag till och med går tillbaka och läser mina inlägg om och om igen ibland. haha!




Kommentarer
Postat av: Alaa

Älskar din blogg, brukar gå tillbaka o läsa gamla inlägg o se gamla bilder <3 love it!!

2012-02-26 @ 21:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0