,

Jag var väldigt velig innan jag la ut gårdagens inlägg. Viste inte riktigt hur ni skulle reagera på den nakna sanningen.

Jag har nog aldrig vart så öppen på nätet i hela mitt liv.. 
Jag vet inte vad ni tycker om de, de är ju inte riktigt vad jag brukar skriva. Men att vara i Eskilstuna påverkar mig, hamnar i en helt annan sinnes stämning. Hamnar som i trans. Känns som om jag går omkring och bara är. Jag lever inte...  Och jag vet inte än om de är nyttigt eller smart att skriva ut sitt inre på nätet. Då menar jag från min syn, om de kan va nyttigt att ibland skriva ut mitt inte, att kanske jag då släpper ut och släppa taget lite gran av de som finns inom mig. Men kan de verkligen samtidigt vara så smart att öppna sig. 

Jag har trotts allt inte en aning om vem, vilka som läser min blogg. De flesta kommentarer jag får är anonyma. Inte för de stör mig alls men det kan vara vem som helst. Kan de komma att användas emot mig, de jag skriver? 
För att såra mig eller skada mig. Öppna sig om sitt inre och sina rädslor. 
Hur öppen är okej att vara på nätet egentligen? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0