hybris?

Fan vad jag saknar Sims!! Funderar på att ta upp de igen. Men de är bara de att jag blir som besatt och kan lätt sitta i 12-20timmar lätt. 
jag glömmer tiden och vad verklighet är. Sitter och skrattar onskefullt när jag gör onskefulla saker, jublar om de går bra med jobbet och ler och klappar händerna om de lyckas med kärlek och familj.Ja, jag vet att jag är as töntig med de är så kul. Blir lite som ett halvtids jobb när jag spelar och att få kontackt med mig eller slita mig från datorn innan jag är nöjd är näst in till omöjligt! Haha!

Minns en gång närjag var inne i en spel period, de var skola dagen efter. Började spela vid 18-19,00 tiden kanske. 
När jag kom på att de kanske var dags att packa ihop var klockan 04-05,00 ungefär. Och då var de s att jag kände att jag var tvungen att sluta pga skolan. Haha, kalla mig tönt. Men kan tänka mig att de nog finns några där ute, kanske inte vill erkänna de men som  vet vad jag snackar om. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0