,

Sorry för dålig uppdatering. Men jobbet har verkligen uppslukat mig. Slitit och kämpat och de är bara börjat. Men jag tycker det är skit kul. Många bollar i luften är de bästa för mig just nu!
Ju mer jag har att göra desto bättre. Men kan inte låta bli att känna att denna vecka har vart ganska så BRA och halva vecka har bara gått. Kan ju inte bli bättre liksom. Har verkligen levt på mitt håll senaste två veckorna, och jag ÄLSKART! Jag kör på mitt race och de blir som de blir. Har några få nära jag har lite kontackt med men mer än så är de inte. 
Famlijen har vart min prio ett senaste tiden och fokus och energi på dem. Familjen finns alltid vad som än händer! 

Känns bara som jag börjar komma tillbaka till livet igen, hitta rätt stig.. Eller ja, jag ahr chansat mig fram till rätt stig. Efter månader av mano och panik stunder börjar allt släppa. 
Nu skall jag sova för imorgon skall de jobbas mer och det kommer bli en mycket lång och hettsisk dag. 

Puss på alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0