det var kärlek och det är ett smärta jag fortfarande minns. Du kan bli beroende av en viss typ av sorg,

( Snodd från FB ) 

De är lite segt just nu så hittade mig lite underhållning. Brukar spara sådana här om jag hittar de. Bra tidsfördriv. Läs tills ni stupar...



1. Röker du?
-Ja, tyvärr. Men de går åt rätt håll, mindre och mindre.

2. Födelsedag
- Ganska snart om ni frågar mig. Haha Frågar ni någon annan är det långt.
2 Mars

3. Är du svensk?
- Hell yhe babe 

4. Vem ringde dig senast?
- Rebecca

5. Vem smsade dig senast?
- Dont kiss and tell

6. Vem kramade du senast?
- Simon

7. Vem pussade du senast?
- Pass... ;)

8. Roligaste personen du vet
- Filippa Westerberg med sällskap. HAHA!

9. En snygg kille
- Ska man vara traditonell och säga en kändis eller ska jag dra några snyggingar från min vänlista?

10. En snygg tjej
- Alaa, Vacker innifrån och ut



11. Vem träffade du senast & vart någonstans?
- Simon, i hans jobbar bil

12. Ögonfärg
- På mig... grön/blå

13. Vem såg du senast?
- Min granne rasta hunden.

14. Har du någonsin förlorat en vän?
- Ja :'( 

15. Vad åt du senast?
- Lite nötter


16. Vad drack du senast?
- Vatte

17. En vacker person
- Hanna



18. En snäll person
- Rebecca





29. En gullig person
-  Simon


20. En jobbig person
- Matilda



21. En konstig person
- Matilda



22. En med magrutor
- Ja, vem ska man välja? ;) 

23. När skrattade du senast och varför?
- När jag pratade med Rebecca om en onskefull sak. Då skrattade jag... onskefullt. HAHA!

24.När grät du senast och varför?
- Någon dag sen, vecka kanske. Jag satt och funderade på massa skit och lyssnade på musik som påminnde mig om en massa

25. Vill du ha ditt ex tillbaka?
- Verkligen inte

26. En du saknar
- oj, svår... De är nog mer tiden jag hade då än personen i sig jag saknar

27. Ditt humör just nu
- På top

28. Hur många vänner har du på facebook?
- 509, men den listan krymper nog ...

39. Hur många av dem är tjejer & hur många killar?
- Ingen aning

30. Har du skilda föräldrar?
- Nopp, lyckligt gifta med varandra

31. Hur många syskon har du?
- 1 och de räcker och blir över, vi retar gallfeber på varandra och på våra kära föräldrar ;) 

32. Din favoritfärg
- Beror på humör, just nu, orange

33. Nån du vill träffa
- jonny depp. Alltid alla gånger

34. Äckligaste du vet
- LÖK o den klasiska.. falska männsikor.

35. Har du någonsin brutit mot lagen?
- haha, ja

36. Är du kär just nu?
- Inte vad jag vet ;)

37. I vem?
- om de skall vara någon är de nog mig själv. Ego som man är ;)




Kan inte sova och jag vet att detta inte är kul läsning men de är ganska underhållande att skriva. Haha! Nå må jag kanske svarat lite oseriöst, fegt och lite osanning men va fan liksom.  Men nu skall jag göra ett nytt försök att sova tänkte jag. 

Som tur är, är de inte bara jag som inte kan sova min trogne nattuggle vän på FB har hållt mig sällskap. Vi har sutit och ratat alla ♥-s dag. 
Nu kan man ju tro att jag hatar dagen enbart för att jag ä singel.. nej men de är ju liten del. Men hysterin och min erfarenhet imponerar icke på mig. Ensamvarg ♥ Filppa. 

Nu känner jag att jag är på G in på djupt vatten, skulle kunna skriva på som fan nu men de ska jag inte inlägget är långt nog.

Sovsött om ni läser detta nu och godmorgon om ni läser de imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Björn

Hej Filippa! Jag heter Björn och bor i Linköping. Har just börjat läsa din blogg och tycker den är bra. Stora kramar och ha en bra dag.

2012-02-09 @ 10:17:56
Postat av: Filippa

Härligt, kul att få lite nya läsare. Om du vill läsa om någonting speciellt så skicka en kommentar bara så går nog de och ordna. Kramar :)

2012-02-09 @ 13:31:57
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: Alaa

Du är världens vackraste människa. <3

2012-02-12 @ 12:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0