varför skall man skryta om andras framgång?,

Sitter på ett fik i Stockholm nu och väntar på jobb.
Sitter och dricker kaffe, lyssnar på musik och tänker över livet. HAHA men snacka om största klichén. MEn de är sant. Inatt när jag inte kunde sova kollade jag igenom en jävla massa bilder och hittade en massa gammalt. Men jag är nog sådan trotts att jag inte vill erkänna det. Jag tänker mycket på de förflutna trotts att de är näst intill ovesäntligt. 
Men alla minnen är inte bra men alla är inte dåliga heller, men alla är däremot en erfarenhet rikare. Försöker dra nytta av allt som händer mig även om de inte alltid är bra. Tror att de är på det viset man får lite livserfarenhet. 

Ska allafall snart åka iväg och jobba, har sjukt lite jobb idag så de är lite halv segt men oavsett är lite jobb bättre än inget. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0