DU ÄR MITT MONT EVEREST, LYCKATS BESTIGA DIG NU SKA JAG BARA TA MIG NER OCH ÖVERLEVA,

Har vart lite seg på bloggen förlåt.

Men har faktist en mindre ide tårka och ett ganska så ointresant poch höndelselöst liv just nu. 

Elller nja de är nog inte mitt liv men jag vill inte bli för personig i min blogg, sorry! Men jhag tänkte att ni kunde få hjälpa mig, antingen genom frågon om ni undrar någonting om mig, tex favorit mat, kläder, skor, vilka människor jag harrunt mig, vad jag tycker om att göra, inte göra, vad/vem jag gillar och inte gillar, om jag ska ta en bild på någonting och visa upp ... ect
eller om ni bara kan komma med förslag på skit jag kan skriva? NI kanske har lite mer inspration än jag, eller bara är lite nyfika. Så kom igen nu, fega icke, jag kan ju kanske även gå med nu, i min despration, att vara lite mer personlig. ( ni kan ju alltid vara anonyma ) De kan ju bli flera inlägg om de är långa svar eller önskemål! Ge mig så ger jag er och lova b'ttre upd, Vad vill ni se mer av? 
PLZ!

Idetorka är ju så segt. Framförallt nu när FB inte finns kvar i mitt liv. De finns de inte så mycket att göra på nätet. 





Kul bild va? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med ? Vart bor du?

2012-01-19 @ 14:40:08
Postat av: Anonym

du sa i ett inlägg tidigare att du ser dig själv i Elsa i Elsas värld och att du gjort liknande saker. Kollat på serien och är nyfiken vad du syftar på?

2012-01-19 @ 15:12:47
Postat av: S

hur var ditt senaste förhållande?



2012-01-19 @ 23:56:41
Postat av: Sofia

vad gillar du att göra på fritiden?

2012-01-20 @ 00:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0