,

Efter att inte ha åkt på 2 år glömmer man lätt hur man gör men de är ändå nästan som att cykla. Har man en fång lärt sig ...
Men någonting man måste lära sig den hårda vägen är, att komma ihåg hur inte de gör när man ramlar.
Gjorde sjukaste vurpan för två timmar sen och de känns som om jag bokstavligen har brutit svanskotan. Är stel som en pinne och kan knappt röra mig.
Så går de när man blir lite kaxig. Att jag skulle komma hem på kryckor eller liknande vore inget nytt. Sist hamnade jag på kryckor i 4v haha!
De är dags att ta av sig boodsen och på med pjäxorna, första gången på 8-10 år.
Spännande!!

Grabbsen är nu på systemet, Hanna i stugan pga huvudvärk. Så sitter själv kvar vid backen. Sällskapet är ölen och ciggen. Kanske ska jag lyfta på luren och ringa någon, de var ett tag sen jag prata med någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0