,

Scott disick & Kourtney Kardashian



Om jag någonsin hittar en kille som behandlar mig som Scott behandlar Kourtney så kommer jag vara lyckligt lottad. Jag förjer deras serie som om de vore bibeln. Och de här paret, jag bara älskar dem, de ger varandra sådan respekt, ställer upp och vill inte för allt i världen byta ut den andre. De har jobbat hårt med förhållandet och de är beredda på att göra de framöver också. Scott för mig är den ultimata mannen, han har verkligen gjort allt för at bevisa hur mycket han älskar Kourtney och hur mycket han är beredd att offra för henne. Han ställer upp och visar den stora respekten för henne som jag aldrig uppleft en kille göra för mig. Han behandlar henne som en likvärdig, stöttar henne i hennes jobb, han flyttar med henne, ställer upp för deras familj. Jag skulle verkligen kunna gå on and on and on över hur mycket jag ser upp till dessa två. Att bli de här paret iframtiden är någonting jag verkligen vill. Bara kliar i fingrarna över hur mycket jag har förälskat mig i dem och hur mycket jag beundrar dem båda. Skulle kunna skriva hur mycket som helst här om dem. Just nu så på något sjukt vis lever jag genom deras lycka. 

Har aldrig vart den som haft förebilder, någon jag ser upp till ( kanske mor min när jag ar liten nii vet) eller en idol. men jag tror faktist jag hittat mig två stycken. Jag har nog aldrig vart den som lockat till mig de bästa killarna för mig, som respekterar eller upskattar mig eller bara inte är ett psykfall. Lyckas alltid plocka ut skithögarna ur mängden. Men en dag vet jag att jag ska hitta mig min Scott. En som respekterar mig, ställer upp, stöttar, finns där och faktist inte vill vara med någon annan än mig. Någon som är beredd på att jobba med förhållandet och se till att allt blir bra. Inte för att jag känner planer på att göra det innom en närmare framtid men ändå, jag vet att efter allt som hänt och allt som har gjorts mot mig kommer jag vara ganska petig och ha sky höga krav. De bästa för de bästa menar jag ju ... hihi! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0