,

Älskar de, att lägga sig nyduschad och i en renbäddad säng. De gjorde jag igår och sov ruggit gött! 

Ni kanske undrar va fan jag gör vaken så här dags?
Ja jag hade gärna sovit två timmar till men eftersom moderjord är på kryckor ( och inge vidare på att hoppa på dem ) så är de jag som ska upp och släppa in en snubbe som ska laga våran spis, visa han vart allt är osv. Så passar på att packar lite, i helgen blir de jobb, jobb, är super taggd! 


( Julklappen från Simon, kuddlakarna )


Nu ska jag piggna till lite, dörren lär ju ringa snart. Så kaffe och aftonbladet.se sen fixa mig för dagen. 


Har ett skit kul jobb på lördag som jag ser fram emot som fan. Skönt att jobba lite efter julen. 
Visst har de vart skönt att vart ledig men jag är uttråkad efter bara en dag, hemma, själv. Att komm igång är skönt, få så mycket rutiner jag kan igen. Skönt att inte kunna härja lika mycket på helgerna kommande tid. De kasnke gick lite, lite till överdrift under julen. Men de blir väl lätt så antar jag, många festar till de lite väl kasnke. Men de blev både två och tre dagasrs och en hel del mitt i veckorna. 
Nu ska bara min svanskotan läka så ska träningen komma igång på riktigt ( den är fortfarande fuckt sen jag rammla i Sälen, ser ut som jag blivit tagen i röven om jag anstränger mig längre eller går längre. Haha! ) så blir de en lite mer hälsosamare vår och inte lika mycke slösande, hålla tummarna. 

Innan jag reser idag så ska jag hälsa på Östvik på skolan. NICE!!


Hoppas eran dag blir go, min kommer de allafall! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0