,

Stockholm var grymt igår, skit kul på jobbet och hade en as mysig dag med Matilda innnan. 
Med massa kaffe, skit snack och shopping. 
Gick riktigt grymt att jobba och jag känner att jag fått in en bra struktur och teknik på jobbet. Blir bara mer och mer bekväm med situationen och hur jag ska hantera den och människorna. Plus min boss är sjukt skön och man kan snacka om de mesta när man jobbar. Känns som en kollega mer än min chef på de viset.

Köpte mig desutom en klänning när jag var där, en väldigt speciell klänning som de ska bli kul att använda.

Känner ett sådan sinnes frid när jag är i Stockholm, de är mitt hem nu. Varje gång jag jag går mot stationen för att åka tillbaka till Eskilsuna känns de som ..... aaaa jag vet inte men känns inge vidare. KÄnns som om jag åker tillbaka till minnen av de förflutna, de minnen som jag glömmer när jag är i Stockholm.
Självklart har jag mina underbara vänner här men ändå....



Kommentarer
Postat av: peter

vad jobbar du med? :)

2012-01-17 @ 23:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0