,

Ja är FRÄLST!!!!!!!!!

Jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR Elsas värld på Tv3play.se

Jag hade tråkigt ikväll och trötts den brutala sömnbristen jag hade inatt har jag inte kunnat somna ... 

Jag har kollat klart alla serier och behövde en ny att förla, klickade runt lite och Pang! HIttade den klockrenaste serien, JAG DÖR av garv. Hon påmmener mig av de där klantiga sättet att vara. 
Haha, ni skulle bara veta säger jag! Jag har sagt de mest idiotiska sakerna och gjort de värre. 

Ni måste kolla in de, ni kommer inte kunna hålla er från att MINST dra på smilgroparna. ( om inte är ni total fattiga på humor, humorlösa! )

Kan inte sluta kolla, snart redan plöjt serien! KLOCKRENT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0