ett spel som är dömt att förlora,

Asså nej! 


Igår insåg jag att min partyprinsses period äntligen är över för denna gång. 
De brukar ju gå lite i perioder de där mend festandet. Fast den här gången höll den i sig väldigt länge och under decemer spårade de ur totalt för mig. Så är de tack och hej. Perioden har varat sen maj och nu fick jag de där pang, nu räcker de. 
Visst var de lite kul igår men kände ändå nej nu har jag gjort de här. Nu är de dags för en tid men lung och ro. 

Just nu ligger jag och Matilda i sängen och degar. Sov som fan inatt, efter två nätter med 
6 timmar samanlagt. Vad som sker idg är oklart. Jag längtar bara till imorgon, har ettt möte imorgon som jag längtat efter. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0