Ett steg närmare, ett steg längre ifrån,

Nu har mamma kommit tillbaka från oprationen. 
Ja hon har lagt sig på bordet och operirat foten. Så nu ligger hon och gnäller på nedervåningen. Kunde inte låta bli och le när jag såg henne när hon kom in. Hon såg så bedrövad ut med en jätte fot och kryckor. 

Så idag har jag tagit hand om mor, hon har legat på soffan och snyfftat, jag har gjort kaffe, mackor och hämtat vatten och hållt henne sällskap. Men kommer bli super skönt att hon inte längre kan komma upp för trappen och gnälla på antingen att jag fortfarande sover eller är vaken, eller att de är för stökigt. Mohaha!! 
De är de här som måste vara frihet. Älskar min mamma men när de kommer till gnällandet, påpekandet och pillandet på mina saker så är hon lite smått jobbig! Men de är väl så alla mödrar är antar jag. 
Vet att jag snart kommer sakna henne och kommer vara glad när jag kommer hem och hon gnäller lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0