not my thing,

,
FUCK,
FUCK,
FUCK,
FUCK,
FUCK,
FUCK,
FUCK,
FUCK,


FUCK, jag satt och bläddrade i min almanacka nyss och insåg att dagen jag BOKSTAVLIGEn har kommit till att hata, Alla♥s dag. USCH! 
Yttligare en påtvingad helg som SUGER för alla som är singlar. 
Ett år när jag var som mest trött på skiten valde jag att ta på mig mina mjukisara, mjukiströja och luvan på. Tog mitt ensamma arsle till bion och köpte en biljett till årets alla hjärtasfilmen. Där satt jag själv, skrattade i alla olägliga tillfällen och kastade popcorn på alla par som pussades. Visst låter de patetiskt? Ja men de är de nog också men jag mådde bra av de. OCh jag ber om ursäkt till alla par jag va sådan mot. Men jag har inte alla år vart den typen. Har även vart en av de som setat där och gullat och skit men mja... inte min grej. 

I år funderar jag på att bjuda med någon som är lika hatisk som jag till middag och överdrivet mycket drickar. Vill att kvällen slutar med tomma glas, sluddrande tunga och mycket fylle skratt. De är ju inte så att jag VILL ha någon käresta att gå ut med. För de vill jag inte, jag vill inte ha en date och jag vill inte vara en av de som gullar men jag vill heller inte se på skiten. Trivs med att vara ensam men just de dagarna skulle de ju vara mysigt att ha den där med de lilla extra. 
Varför ska man bli på tvingad dessa jobbiga högtider?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0