....om jag lämnar den här jorden levande,

Sjukaste drömmen inatt. En av de värsta mardrömmar jag haft, kunde inte / vågade inte somna om efter. Vaknade med hjälrtklappningar och halft hysterisk. De är en sådan dröm som när man vaknar inte vet om den var sann eller inte.



Sist jag hade en liknade hysterisk dröm som denna var när jag var i Stockholm i augusti. Sällan jag drömmer på de viset. Jag undrar alltid varför man drömmer mardrömmar. Vad är de som hänt som gör att man får dessa tvistade drömmar. De hänger inte ihop med de som händer i de verkliga livet. 
Förutom mardrömmen s har jag sovit 13 timmar inatt. 13 väl behövliga timmar. NU ska jag städa här hemma sen börja packa. 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0