trött på ryckten och skit snack så....

Till Eskilstunas största glappkäftar...



Senaste tiden har ryckten och skitsnack cirkulerat gasnka hårt. De flesta bryr jag mig inte så mycket om men ett som iriterar mig som fan är att jag och Rebecca inte skulle vara vänner med varandra längre...

Rebecca Maria Sundkvist är min okrönta tvillingsyster och min andre hälft. Vi har inte vart osams och vi är inte osams. Jag och Rebecca har ett otroligt speciellt band till varandra, jag har känt henne hela mitt liv, 20år. Jag litar på henne 100%.
Att sådana löjliga påståenden som att vi inte skulle vara vänner är näst in till skrattretande. Rebecca står och har ALLTID stått på min sida genom allt.
Rebeccas vänskap värderar jag högre än ni skulle kunna ens förstå. Hon är som en del av min familj, jag känner att jag kan berätta allt för henne, hon är så otroligt fin, omtänksam och smart. Vi kan ha olika åsikter om saker och
ting, vi kan bli iriterade och bittra på varandra. MEN vi är grymma på att reda ut saker och ting, komma över saker och gå vidare. 
Sådana saker som denna stan INTE kan. Gå vidare, vad är de liksom? 

Helt ärligt varför skulle jag bry mig vad folk tycker?
De jag bryr mig om är vad mina vänner tycker om mig och de som händer runt omkring mig. SÅ länge mina vänner inte påvärkas av mina handlingar så bryr jag mig ungefär så här mycket om de...
Tillskilnad frn de flesta i den här staden har jag faktist uppleft en heldel, jag har gått igenom saker och de gör att jag har en del skinn på näsan. Ni vet bara så jävla lite. Jag kan ta skit snack för jag vet att de finns s mycket värre saker än de. Mitt ryckte... puff, vad? JAG vet vad som är sant och mina nära och kära vet vad som är sant. Jag står på mig och mina nära och kära står vid min sida, vad är de då utanför de som spelar någon roll?

Jag skyddar mina vänner till 150% och skulle kuna ta en hel del smällar för dem. Jag ser inte mina vänner som en självklarhet utan ett privelegium. Vänner är ingeting man får eller KÖPER utan de är någonting man förtjänar. Om man visar sina vänner respekt och visar att man finns där så kan du hitta dig en och annan riktigt, riktigt bra vän. Jag må ha få vänner men FAN va dom är goa, underbara, fina och på alla vis de bästa. Behöver inte 100 vänner i min vännlista för att må bra, bara jag har några riktigt bra. 
Så alla ni som snackar så mycket skit, till alla er som är så jävla lätt manipulerade, rädda för ert egna skin och till alla er som låter er bli köpta...
Till alla andra gull ungar som är där ute. Jag vet att alla inte är skit men jag lovar jag har lyckats träffat hälften av dem. Låt inte någon trycka ner dig, låt ingen ta dina åsikter och din egna vilja. Och framför allt till alla tjejer där ute, HÅLL IHOP. Jag önskar att tjerjer höll ihop bättre. Jag ä nog inte guds gåva jag heller. Jag har gjort så jävla mycket fel och snesteg men jag försöker lära mig av dem alla. Jag försöker bli en bättre person. Och om jag märker att min liv inte riktigt går åt rätt riktning... ja vem ska hjälpa mig då med de.. ingen annan än jag själv. 
"if you want something to happen, sorry, you have to fix it youre self."

Jag är ingen dålig männsika för att jag har gjort några snesteg, hanterat situationerfel, jag visar att jag är mänsklig. Men jag KAN erkänna mina egna fel och jag KAN stå för att jag har gjort fel. Jag skyller inte på andra och jag lär mig av de. Och de är för mig de viktigaste hos alla. 
Jag kan inte sägaatt jag inte bryr mig om männsikor för de gör jag. De finns vissa som jag inte hänger med som jag bryr mig om väldigt mycket men jag bryr mig inte om en bunt wannabes som snackar lite skit om mig. Vilka fan är ni likom? INGENTING! 
Man eller kvinna, kom och säg vad du har att säga till mitt face istället, jävla fegis?!
Men som sagt de flesta av alla tycker jag om, jag försöker att inte dömma. Det finns alltid två sidor av en historia. Puss till er alla..


Sen har vi de andra skitsnackaet som jag vill lägga min talan i. Att jag skulle må piss dåligt... 
Ja ärligt, jag kasnke inte vart i toppform senaste tiden. Men jag har inte mått fruktansvärt dåligt heller. Alla ahr vi våra svackor. Men de har hänt en hel del den senaste tiden och vissa saker har vart svra att bearbeta. Svårt att accseptera och gå vidare ifrån. De har gjort ont en del men de har även hänt så jävla mycket bra för mig på senatse tiden så jag har inte riktigt haft tid att känna efter hur jag mår. PUNKT på de nu tack!!
Ni som inte tar åt er behöver inte bry er så mycket om detta inlägg men ni som tar åt er... ja varför? Kanskeför att ni är en av de jag syftar på eller att ni har gjort en del fel kanske?


Puss till Eskilstuna från Filippa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

WORD!!



Du har fler som står bakom dig än vad du tror :)

Ta hand om dig, så hörs vi snart

2012-01-31 @ 11:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0