Kärleken är tålmodig och god. Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst. Allt hoppas den, allt uthärdar den, allt bär den.

Sen jag tog bort min Facebook så har jag upptäckt hur mycket tid jag har över. Fan va tid de tog, jag snackar om timmar per dag.
Visst är de perfekt sätt att hålla kontackt med människor, hålla kolla på vänner och okända, snoka reda på lite faks men i långa loppet var de ju bara en massa dör tid.  Men de är inte alltid de lättaste att komma på vad man ska sysselsätta sig med nu på kvällarna eller på nätterna när man inte kan sova. Se är väldigt tomt på nätet.

Jag kommer förmodligen ta tillbaka min FB snart, 1-2 veckor. De är ändå en del personer som inte bor där jag bor, och jag kommer ju inte bo där mina vänner bor sen heller. Facebook är ett bra sätt att hålla kontackt med männsikor och ålla sig uppdaterad.

MEn gillar dock inte de nya fb som kommer komma till alla nu. De känns som om de förstör Fb bara mer och mer, första gången de gjorde om så vart de bra, de kunde behållt de på de viset! Tycker jag ....


Nu ska jag stax sätta mig ner i soffan med Jocke och kolla på en serie som vi börjat följa tillsammans.  Sen blir de lite kaffe och mer skitsnack sen är de dags att traska hem igen.
Imorgon har jag MASSOR att göra hemma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Därför man inte hittade dig där...

2012-01-11 @ 23:11:20
Postat av: Filippa

Ja de är därför, men oroa dig icke I´ll be back.( vem de än är som saknar mig :P )

2012-01-12 @ 16:30:51
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, de du;)

2012-01-12 @ 19:13:45
Postat av: Filippa

nyfiken man blir då :P

2012-01-13 @ 02:08:35
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får väl poke:a runt lite på Facebook sen;)

2012-01-13 @ 14:43:42
Postat av: Anonym

Haha du kommer aldrig kunna gissa:P

2012-01-13 @ 14:48:56
Postat av: Filippa

ge ledtråd då?

2012-01-13 @ 20:13:12
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: Anonym

blomma...

2012-01-18 @ 23:25:29
Postat av: Filippa

okeej, humm...

Säger mig inget tyvärr

2012-01-19 @ 14:13:03
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0