,

träna träna!!!

Fan va irri jag är på ränkingar. Dels för man måste betala skiten och att de adrig är så lite som man trodde men framför allt när ingenting stämmer!! 
Idag har jag suttit i telefuckingfonkö och härjat runt med tre räkningar som inte stämmer. 
En av dessa hade jag betalt men ÄNDÅ fått en påminnelse... Visst fixade de sig och så men ändå. Iriterande som fan!! 

Utöver de så har jag inte gjort så mycket, har haft en mindre spadag för mig själv. Har gjort ansiksmask och hårinpackning, tagit ett långt bad och bara slappat. Välbehövlig!!!!! 
Snart kommer mor hem och då ska de sättas sig vid datorn och reda ut en massa skit! 

Sen ikvälll mys kväll hos Jocke, ska titta på en serie som vi börjat följa tillsammas. Så blir en rask promenad ner dit och en rask promenad hem. NICE!! 

Här under tänkte jag bjuda på lite bilder, titta njut och avundas. 





Hanna stod för körandet upp...


.. killarna och jag stod för öldrickandet,

Första åket... nervösa?

Första ölen i backen, ( fläskdoris till höger haha )
the happy couple,
Alla fyra :)


Den osinkade sanningen lagar mat och dricker öl,
10 min efter jag slog rumpan i den hårda backen,
Sista kvällen vart de massa möl, öl och film. Perfekt avslutning



Hoppas ni gillade bild bomben!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0