,

Är i Stockholm och är allmänt uttråkad just nu. 

Sitter och bara väntar på att börja jobba. Har äntligen fått ording på intrenett på datorn. Vilket typ räddar mitt liv, intrenett är mitt allt! 

De senaste dagarna har de hänt så sjukt mycket, känns omöjligt att så mycket kan ens hända på så kort tid. De är så mycket som man tycker borde minst hänt på 2 veckor. 
Och nu har jag ändå legat lågt... Sjukt, problem tycks hitta mig. MEn nu känns de allafall som jag äntlien har fått kontroll över situationen, ligger på bana igen och vet vad som skre och vad som måste göras. Är bara så förbannat glad att jag inte är i tunis nu.

Kännslan är att jag kommer typ rasa i vikt här upp, jag är ingen kockerska och att ställa sig vid spisen är ingen höjdare. Min mat brukar sällan bli god, kan typ två rätter som är värda tiden. Men att laga mat åt sig själv suger. 

Får se till att bjuda över tjejerna ofta! 


Saknar min mor redan! :( 




Går kvällen var amazing, sjukt nöjd och välbehövlig. Haha ( ni skulle bara veta ) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0