,

Efter jobbet så tog jag min en liten prommenix. Gick och funderade lite. 
Och jag kände efter.... 

Jag gick längs gatorna och bara njöt av tiden, tiden själv och tiden jag har här i Stockholm. Jag kände mig lycklig, jag är så jävla glad att jag tog den här chansningen. De här har förmodligen räddat mig. Mitt humör den senaste tiden har var väldigt bergodalbana. 
Känns som om min blogg kommer nu gå från manodeprimerad till en speedad ecstasy blogg. Men jag är galet glad just nu och mitt humömr och liv är på topp! Kan inte fatta allt bara rullar nu, jag brukar ALDRIg ha tur med någonting, jag har haft sådant brutalt oflyt senaste året och nu äntligen. Karma! 

Kvällen ser lugn ut än, har bjudit upp brudarna för imorgon och då blir de kalas, det skall firas! Fira mig och min flytt! Hihi! Ska bli super mys, vi ska laga mat ihop, dricka lite vin sen blir det utgång. Men inte någraFilippa fyller, ingen sprit! 



Hoppas ni får en mer händelserik fredag än jag. Puss på er mina underbara änglar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0