,

SItter på tåget nu på G hem. Jag har precis gått en mardtöms sträcka. från stureplan till tågstationen. De är inte långt med med tre smockade väskor som väer bly och en stor påse blir de korta streckan väldigt lång. Så när jag äntligen såg stationen så var de en brutal lättnad. Så nu sitter jag på tåget mer sliten än någonsin. Ser nog inte riktigt klok ut. Alla andra sitter med tjocka jackor mössor osv medans jag ( efter att ha vandrat ) sitter i linne och håller på och tuppar av. 

Ska bli skönt att komma fram min far kommer och hämtar mig så slipper kronga med väskor och skit igen allafall. Vilket jag tycker är mycket skönt!! 

Ikväll blir de väl till att käka middag och ta igen lite vad man missat. Men blir inte för sent heller, är jätte trött efter nattens dåligta sömn. 

Men roligare än så här blir de ICKE, har inga chocking nyheter att dela med mig av tyvärr. 

Gammal bild från i sommras. Tycker vi såg lite fullis gullis ut. 
Minns kvällen, de var en riktigt rolig kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0