va?.

De är sjukt, hur att ett helt gäng med människor som jag hängt med kan vända ryggen för mig. Men de som är än om mer sjukt är hur lite jag bryr mig... förutom om en, EN person. Hur kan jag bryr mig så mycket om vad en person tycker om mig men så lite om vad 10  personer tycker?

Är inte det helt sjukt?

Den perosnen i fråga har ingen störra del av mitt liv egentligen. Den är inte del aktig i mycket vi se s inte ofta... Men en större del av mitt hjärta har den fått men varför vet jag inte. Personen har inte gjort mig så mycket gott, en del ont men jag kan inte låta bli att ge en liten bit av mitt hjärta där.  De gör ont att just den här ända personen skulle veta osanning, få veta saker som inte stämmer eller få en uppfattning om mig som inte är sanningenlig. 
Jag tycerk bara den grejern är sjuk, hur? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0