,

Underbart inlägg av Matilda. Massa kärlek till min starka och underbara vän!!


Har inte bloggat idag för jag har haft full rulle plus vart en del bakis. Middagen igår urartade till en helkväll ute och en förbannat rolig en.  Veckodagarna är bäst att festa på, lätt! De är första gången sen nyår jag har känt mig rätt så sliten dagen efter. Haha! 


Borde sova nu men de gör jag icke, ska med ett tåg imorgon. 07,17. Jiipi!!

Imorgon har jag utförsäljning med shoes by teddy. Ni är varmt välkommna, kommer ha grymma priser och grymma skor.  En chans som denna måste ni ta. Ni kommer inte bli besvikna. Har själv köpt på mig flera par. Hoppas vi ses där! 
11-19 har vi öppet!

Artillerigatan 25 Stockholm 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0