,

Hur kan två dagar kännas som veckor, vad är de med mig?

Jag vet att jag är värd mer, jag vet. MEn hur kan de då röra mig så mycket? Någonting jag inte bryr mig om.. eller? De är nog mer en känsla, en känsla av trygghet, att inte vara ensam, att kuna vara den jag är, att inte behöva spela men inte heller berätta allt, valda ord, valda stunder. FAN! 




Jag var lite små sugen på att gå ut igår och idags läget ångrar jag mig lite lite. Sov ju ändå ingenting inatt liskom, hade säker sovit bättre ed några drinkar i magen. De brukar g bättre allafall, plus så hade man fått lite sällskap, prata av sig lite osv. 
Men kan inte klaga på min date jag hade med mig själv heller. Satte mig i sängen nyduschad, en påse chips och min favvis serie. Satt och smasckade för mig själv, skrattade och bara hade de mys. Umgick med den ända som jag själv kan styra, den ända jag själv kan styra när den sviker mig, mig själv. 
Jag lider med folk som inte kan umgås med sig själv. 


Dagen var lugn annars, jobbat och slitit och har blivit 5 par skor rikare. Lägger upp bilder på de nya pärlorna sen. Ni kommer inte bli besvikna, mer avis kanske? 
Efter jobbet nu blir de fika med Rebecca, på vårt fik. Sen efter de blir de lite mer jobb. Ikväll blir de lugnt, ska försöka ta igen lite sömn, välbehövd sömn. 
Skulle gissa på att jag sovit sammanlagt senaste 3 nätterna  13 h bara, Så kroppen och huvudet hinner inte riktigt med lika bra som vanligt. 



Hittade denna underbara bild från en un derbar kväll. Ser ni hur förbannat cool jag var nbär jag var yngre?


( haha fan vilket osammanhängade inlägg )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0