beat me, kick me ... will still get up again without venal a tear. them ended a long time ago.

2012...

chilla gunnilla, detta kommer vara årets uttryck, ivarjefall för mig.
Vet inte vart jag fått de men helt plötsligt så har jag börjat sagt de väldigt ofta och folk har redan börjat stört sig på de. De brukar vara ett bra sign för att de är en tränd som komemr stanna.

Nu vill jag bara snabbspola tiden till torsdag, då blir de sälen. LÄNGTAR!
Komma bort göra de jag älskar mest, skidor, bräda och öl.. Och självklart vännerna, nya människor osv. Fucking life. Ska blir så skönt. Har ju inte vart iväg längre än Stockholm och Avesta sen snart ett år tillbaka. Men de blir dock ingen längre resa, tyvärr tillbaka på söndag. Sen kan jag gärna framspola tiden igen till 16:de.
Då är de fuck you Tuna och hej till **********.

Känns helt sjuk, har inte vart hemma sen dagen innan nyår, eller rättning sovit hemma sen dess. Just nu sitter jag och avnjuter sälskapet av Jocke, en av mina älsta vänner, en livsguru och den personen som tar ner mig på jorden när de behövs.
Sitter här vid hans dator med en kaffekopp framför mig, en cigg i ena mungipan och en katt i knät.

Men ska väl ta mig i kragen och börja traska hem sen. Förhoppningsvis har de slutat regna vid de laget.


Dagen har spenderats i Alexandras soffa, en nödvändigt besök på stan med ett beslut som förmodligen kommer rädda mig. Men de var inte med exalterad min jag traskade ner. Kände bara luva på och blicken ner. Mjukis tröja och ett mindre fagert fejs.
Sen blev de mat. MUMMS!





Gjorde någonting som jag ALDRIG hade kunat trott igår, jag tog bort min facebook. Känner att jag har INGET behov av den ljust nu och i och med de så behöver ingen annan heller dra nytta av den. De som vill mig någonting får helt enkelt ta kontackt med mig via mobil. Mitt nummer ligger på nätet om man inte redan har de. 

Kommer förmodligen ta tillbaka skiten lagom till eller efter jag kommer hem från sälen. Tills dess får jag klara mig med telefonboken om jag vill veta någonting.  



Efter den 16:de så vet jag faktist inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera Just So You Know. Du kommer all fokus ligga på att bygga upp mitt nya liv och jobb.






image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0