,

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massor! 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade ett och de höll jag icke men de var inte mitt fel. 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nopp, tur de skule aldrig kuna dela min uppmerksamhets hetts med en unge. 

4. Dog någon som stod dig nära?
Beror på hur man ser de

5. Vilka länder besökte du?
Dubai enbart, 

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
samma som 4;an, beror på hur man ser de.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
11/6 klockan ca 21,00

8. Vad var din största framgång 2011?
Har nog inte så många, de har som sagt vart ett långt år. jag har gjort mina sne steg men är otroligt stolt över hur jag hanterade vrens tramatiska händelser.

9. Största misstaget?
Januari, jag borde sett varnings signlerna..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja

11. Bästa köpet?
Mina svarta klackar. LÄTT

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, som alltid. 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina underbara vänner, familjen, de viktiga i livet. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Boys, summertime Love, Sabrina. LÄTT 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Chillat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Deppat över småsaker/varit så hård mot mig själv och festat.

18. Hur tillbringade du julen?
Familj och vänner♥

19. Blev du kär i år?
Mer kär än jag någonsin varit förut...

20. Favoritprogram på TV?
Friends, som alltid

21. Bästa boken du läste i år?
Läste en bok när jag var utomlands med mor men tyvärr minns jag inte vad den hette. men den var bra.

22. Största musikaliska upptäckten?
Adele LÄTT

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En bra fest hemma hos mig!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nja, inget viktigt isåfall.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Vännerna och familjen och ex,et firade mig.  

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett lugnare år, ett mindre känslomässigt laddat år, inte släppt in så många i mitt liv.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Klädstilen har varit väldigt varierad, går knappt ens att beskriva!

29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, mycket Rebecca under sommaren som hjälpte mig. ( och yttligare en som jag icke vill nämna här ;) )

30. De bästa nya människorna du träffade?
SIMON, eller nja ny, vista vila varandra va lite sen tidigare men vi hr fått oss en underbar vänskap!




image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0