Varför ge dom anledning att skada dig?

Om man kunde gipsa en rumpa skulle min vara de!
Brutalt sliten, skida gick grymt idag och jag insåg snabbt vad som fick mig att bli förälskad.
De här är min livs kärlek, min passion i livet. Känner mig fri och bekymmerslös när jag åker!

Sista kvällen nu och ikväll blir de taco! Maten lagas just i denna stund, mumms!!!
Visst är de skönt att vart borta men saknar min familj! ( och min säng )
Blir nog inte allt för sena hem imorgon. killarna jobbar ju måndag så de vill vara pigga, eller ja, så pigga som de går!

Hände nå så galet kul när jag hämtade väskan från värmestugan idag.
Tre grabbar kommer fram. De pratar lite lätt sen frågar de hur gammal jag är, 20 svarade jag.
Och då gav de mig och en vän gratis inträde ikväll och imorgon.
Även om jag inte ska gå så vart jag glad. Fanns ju massa andra att välja mellan. De var ju inte vilka grabbar som helst heller om ni hajar?
Fucking beautiful!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0