,

Har vart i väg och stor handlat med Adam. Vi har bestämt oss för att gå en bantningskur, så vi kör de den heta trenden LCHF. Men det är bara det att jag älskar älskar älskar bröd, mackor oooh de är ju det bästa som finns. 

Så jag har Googlat frem 3 recept på bröd som går att äta. Så nu har vi inhandlat allt som behövs, så nu får vi se om det blir nå bra.
Spännande ska det bli allafall! 

För övrigt så har jag inga större planer för kvällen, ska hälsa på familjen lite. Saknar dom! 
Sen får jag se, kasnke en kvälls kaffe med nån.. how knows 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är du?

Svar: Nu kommer jag tillbaka :)
F.westerberg

2012-07-29 @ 16:44:51
Postat av: Anonym

Hej!
Nu har du inte skrivit något på länge!

2012-11-25 @ 18:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0