,

Tuff helg måste jag säga och nu känner jag mig äntligen helt reparerad! 

Lördagen åkte vi gummibåt enom eskilstunaån, helt underbart och sådan sjuk tur med vädret! 


 
det var en helt perfekt båt tur med massa underbara människor som jag tackar! 
Kvälen är en stor dimma men men..
 
Söndagen spenderade jag med att vara bakis och hänga med Simon. Vi gick på bio och kollade på nya spiderman. SJUKLIGT BA`RAAAAAAAAAAA!!

Hade absolut inga förväntningar, nästan tvärtemot men den rekomenderar jag! grym film!! Nästan bättre än de andra.
 
Efter det så fick jag mess av Anton med ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till..
 
baksmällan försvann inte av sig själv, så jag jojnade upp ett gäng på Royal för lite kvällsöl! Sjukt rtevligt och verkligen mys! 
Satt i mina mjukisar som jag hade på bion, osminkad och håret i en knut. Hihi! 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0