,

Känner mig hurtig idag, fick inte så mycket sömn, hade svårt att sova så sket i att försöka somna om i morse och gick upp yber tidigt!! 
Med de fick jag en jävla massa gjort, promenad 5km, 3 maskiner tvättade, stor handling och solat. Mycket bra filippa !!

Nu ska jag unna mig en grym frukost, kaffe o solen och sen blir de tvätta lite till städa, lägga mig i någon park sola lite, sen jobba, in till stan på ärenden sen ska det tränas igen. 
Ligger i hård träning denna vecka!
 


Rebecca har alltid berättat om hagaparken att de är bra ställe att springa eller ta en promenad.. igår insåg jag varför. 

Mitt i promenaden lystes hela omgivningen upp av den vackraste kropp jag sett i mitt verkliga liv, och ansiktet var det ju inget fel på heller. Hann dock inte kolla in de så mycket fokusen låg på kroppen och att inte dräggla och stirra för mycket, haha! 

Kommer defenetivft gå där igen!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0