fuck off and die,

helgen har vart helt underbar. Har hängt med Matilda hela helgen! 
I fredags var vi på bio tillsammans och käkade middag ihop. Jätte mys, kollade på Ice age oh käka kina mat. 
Resten av kvällen var chill, låg hemma och bara myste. 

Lördagen var super mys. 
 
Var i hamnen och käkade glass och solade, snackade en del skit och hade det mysigt bara. Shoppade en del också innan vi gick till hennes salong. Där fixade vi mitt älskade hår. Känner mig som männsika igen. 
 
Mot kvällen lagade vi mat, TACO!! som alltid. Har aldrig käkat någonting annat om vi gjort mat hemma när jag vart hos matilda. Haha! 
Efter det hade vi mojito kväll. Vi gjorde massa drickar och drack öl. Hade planerat en utgång men... när vi väl kom till krogen var kö längre än... ja jag vet inte vad men låg as mother fuck allafll. Så vi sket i det gick in på en mindre krog tog en öl sen åkte vi hem och moffade arslet av oss, haha! 

 
Hade planerat på att åka hem idag men de blidde inte så, ska se fotboll med Matilda här i nyköping sen blir hemmåt. Så fört ska vi ut och träna lite bränna bort skiten vi tryckte i oss igår, haha!
 
Fruktar den här veckan lite grann. Har ingen att hänga med och kommer jobba hemmifrån själv. Det känns lite halv jobbigt, jag som är en yber social person och älskar att ha männsikor omkring mig kommer nu vara själv en vecka... 
 
Men kommer åka till tunis igen nu till helgen. Om vädret tillåter. Det nalkar gummibåts race och det ska bli fucking awsome. Det är två år sen sist och det kommer bli grymmans kul. 
Matilda har bestämt sig för att haka vilket gör det hela lite roligare. Hehe!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0