money can not buy you happiness asshole,

Efter min olycka på midsommar har jag fått llida av de hela veckan. 

Så sjukt ont!! Har inte kunat legat på sidan, ingen har kunnat rört mig där och när minsta lilla kommit emot har de vart piss jobbigt för de har gjort piss ont!! 

Men nu börjar de läka och jag ser slutet på skiten. Förhoppningsvis så blir det inget större märke av det, förmodligen men man kan ju hoppas på att de går att sola bort... Yttligare en krigsskadda på merit listan... 

Det var dock inte de ända ställe som fick ta smällen. Armen var också köttig, tre bulor i huvudet en sönder skrapad fot och ett köttigt sår på tån... Suck. 

Nu är alla fall ryggen mycket bättre, bilden tog jag exakt en vecka senare så... 

 
 
 disgusting...
 
Men man ser hur jag bättrat brännan ganska så jävla mycket sen sist. Fick ju skämmas på midsommar över min bleka, feta kropp. HAHA!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freddie

Trodde du skulle mörda mig när jag gjorde rent såret? Tur att det inte blev infektion ;) Då hade du lidit?

Svar: Tack som fan för det. Det hade de verkligen blivit om du inte hjälpt :) Hade förmodligen blivit tvungen att amputera bort ryggen pga smärtan :P
Vet du hur det där gick till?
Har ett vagt minne av att du hjälper mig att gö rent de bara och att de gjorde ont :P haha
F.westerberg

2012-07-06 @ 00:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0