Mor <3,

Bestämde mig för att åka hem till familjen igår av personliga skäl. Senaste tiden har vart tuff...

Men jag är ju inte den bästa när det kommer till tider och liknande. Skulle klippa Simon sen hamnade vi i ett samtal som kändes viktigt och då glömde jag tiden totalt. Thats me!

Så jag missade de tåg jag planerat på... Men de var inte allt för illa, Simon och jag passade på att fortsätta sitta och snacka skit. Så vi satte oss nära tåget och drack öl och snacka skit. 

 

 

När jag väl kom hem slutade inte kvällen där. Var hemma i Tunis vid 00:00 och då mötte jag upp Alaa, där vi pratade ut om både de ena och det andra.
Sen väl hemma kände skönare än någonsin att lägga sig i sin egna gammla säng, har inte sovit i den på nästan 3 månader. Även om det inte är någonting kvar i mitt gammla rum förutom min säng och en lampa så kändes de ändå, home sweet home!!!




Nu ska jag sola lite innan Alaa kommer över på kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0