We are born alone, we live alone and we die alone. Family and friends give your life an illusion that we are not alone,

Livet kan ändras på en sekund. ett ögonblick, ett ord eller en blick kan förändra allt som tidigare vart. 
Du vet aldrig vart du kommer vara om ett år, en månad, en vecka eller en dag. 

Jag är i en fas i mitt liv som jag inte trodde jag skulle vara nu. Inte för att jag ogillar det men det tillhörde inte min plan. Men planer ändras och sinnes stämmning ändras. 
jag är inte där jag trodde men jag trodde inte heller att jag skulle må som jag gör oavsätt vilket. Jag mår bättre än jag gjort på flera år och jag har svårt att hitta saker att klaga på. 
Vissa minnen från de förflutna plågar mig än i svaga stunder men de stunder blir allt färre. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0